zondag, 10 april.

10 april 2022 - Oss, Nederland

Vanmorgen omstreeks 11.00 uur vanuit Lith vertrokken ri. Heesch maar niet alvorens afscheid te hebben genomen van onze kinderen, kleinkinderen en enkele kennissen. Net als 4 jaar geleden een gezellig maar ook emotioneel gebeuren. Mooie woorden van dochter Gilke namens alle kinderen en hun partners. Tevens mooie cadeau's voor onderweg die gemaakt waren door Noa namens de kinderen. We gaan elkaar weer een tijd missen als alles gaat zoals gepland en dat besef je pas goed als je van het erf af loopt en de hele bubs achter laat. Daarbij ook hond Loa. Die komt er pas na enkele dagen  achter als ie 's-morgens tevergeefs aan de deur staat te blaffen voor zijn extra ontbijtje. Afijn we zijn onderweg naar onze vrienden Piet en Mieke in Heesch waar we worden getrakteerd op eten en onderdak. Wat een luxe. Geweldig.  We hebben schitterend weer om te wandelen. Onderweg in Oss bakkie koffie en gebak bij Boet en Ied. Wat wil je nog meer. Ied is nog een heel stuk meegelopen richting Heesch. Als alles zo goed verloopt als vandaag zou dat geweldig zijn. Aan het weer zal het niet liggen.

Ik wil onze volgers hartelijk danken voor hun leuke en lieve reacties en we zullen jullie op de hoogte blijven houden.

Groetjes,

C & A.

1. Anne en Mees:
    10 april 2022
    Goede reis allebei!! Mooi en ontroerend om jullie uit te zwaaien. Dre Loa heeft vandaag een toetje gehad, om de ontwenningsverschijnselen enigzins te beperken! We verheugen ons op jullie verhalen.
  2. Ied:
    11 april 2022
    Was leuk om jullie nog even te zien. Vandaag weer een mooie wandeldag gr Boet en Ied