Zaterdag, 9 april 2022.

9 april 2022 - Maren-Kessel, Nederland

Eindelijk is het zover. Morgen beginnen we aan onze pelgrimstocht naar Rome. Het laat zich aanzien dat het mooie wandelweer morgen ook start en dat is natuurlijk een geweldig begin. We gaan ervoor net als 4 jaar geleden toen we in het voorjaar vanuit Lith naar Santiago zijn gelopen. We hadden het jaar daarop al naar Rome willen wandelen maar spierreuma  en 2 jaar Coronamaatregelen verhinderden de reis. Nu staan de rugzakken gepakt klaar en morgen vertrekken we naar Heesch voor onze 1e etappe. Maar eerst nemen we nog afscheid van onze kinderen, kleinkinderen,  vrienden en kennissen. We zullen jullie dagelijks op de hoogte houden van onze belevenissen via verhalen en foto's. Dus welterusten en tot morgen.

1. Nol van Zoest:
    9 april 2022
    Zo, eindelijk van start morgen.
    Zien jullie dan.
    Nol en Lies
  2. Lia:
    9 april 2022
    Ik wens jullie een geweldige reis.
  3. Coby en Andre van Roij:
    Dank je wel.
  4. Groetjes Willemien:
    9 april 2022
    Wat een heerlijk vooruitzicht. Blijf gezond en geniet van jullie voettocht.
    Leuk dat ik de reisverslagen kan inzien.
    Veel geluk,
  5. Henk van Oosteren:
    Een goed begin is…..
  6. Piet en Diny:
    9 april 2022
    Wordt hopelijk weer een mooie tocht. Veel plezier en vooral ook succes.
  7. Jan en Ria van Rosmalen:
    9 april 2022
    Heel veel wandelplezier. Geniet van alles en vooral van elkaar. Fijn dat we jullie weer mogen volgen. Het ga jullie goed
  8. Jeanne Eikelenboom:
    9 april 2022
    En van ons ook een goed wandeltocht toewenst. Pluk de dag en geniet ervan.
  9. Kees van Doorn:
    9 april 2022
    Bijzonder en uitdagend. Past ook bij jullie. Succes en gezondheid toegewenst om de afstand te overbruggen. Geniet er ook van. Ik ben met Dre al eens in Rome geweest. Toen met het vliegtuig. Was ook een bijzondere ervaring. Dre kon toen na een maaltijd zwart plassen. Groeten uit Carvoeiro.
  10. Doortje van Delft:
    10 april 2022
    Wens jullie een goede, mooie tocht.
  11. Cobie:
    10 april 2022
    Goedemorgen. Ook ik wil jullie heel veel succes wensen voor een mooi reis. Blijf gezond en geniet er van.
  12. Toon en Helen:
    dag stoere Coby en Dre, goede reis
  13. Trudy Smolders:
    10 april 2022
    Coby en Dre, ook namens Jacq een heel fijne pelgrimstocht. Met plezier ga ik jullie verhalen lezen. Goede voettocht !!
  14. Guus Wesselink, Vier vrije voeten:
    10 april 2022
    Riet en ik wensen jullie een hele mooie tocht. Geniet van alle mensen en landschappen onderweg.
    En denk eraan: "de ziel gaat langzamer dan het lijf" , dus blijf gerust hier en daar een dagje plakken :-)
  15. Ria de Kort:
    10 april 2022
    Coby en Dre , Jammer dat ik jullie niet meer gezien heb, maar alsnog wensen wij jullie een hele fijne
    wandeltocht met veelal mooi weer !
  16. Grad en Anny:
    10 april 2022
    Hoi hoi heel veel succes met jullie wandeltocht.
  17. Jan Zeeuwen:
    10 april 2022
    Ik wens jullie heel veel geluk, een goede gezondheid, veel plezier en gezelligheid zowel samen als met de de mensen die jullie onderweg ongetwijfeld zullen ontmoeten. Hopelijk wordt het een groots avontuur om nooit te vergeten. Succes.
  18. Henk en Reina van der Laan:
    10 april 2022
    Mooi dat we jullie weer kunnen volgen! Wij wensen jullie een goede reis en veel wandelplezier.
    Groeten van Reina en Henk
  19. Coby en Andre van Roij:
    10 april 2022
    Dank je wel Henk en Reina. We gaan ons best doen.
  20. AAN Savelkouls:
    10 april 2022
    fijn dat jullie weer zo'n mooie uitdaging kunnen en willen doen succes
  21. Anny Biemans:
    10 april 2022
    Coby en Dre, een hele goede tocht gewenst en pas goed op elkaar!
    Groetjes, Anny en Rien Biemans.
  22. Erik en Anneliek:
    11 april 2022
    Een hele mooie tocht gewenst!
  23. Ron & Rita:
    22 april 2022
    Dre en Coby, een hele goede reis gewenst. Wij wisten niet dat jullie weer nieuwe wandelschoenen moesten gaan proberen. Laat Kees maar kletsen met zijn zwarte plas. Succes!
  24. Coby en Andre van Roij:
    22 april 2022
    Hallo jongelui, wat leuk om iets van jullie te horen. Zoals je wel zult begrijpen zijn we voorlopig even niet thuis maar na deze reis zouden we het erg op prijs stellen om jullie weer te zien. Groetjes van Coby en Dre.