dag 43, La Souterraine-Marsac, zondag 29 april. 20 km.

29 april 2018 - Marsac, Frankrijk

Hallo allemaal,
Vannacht wakker geworden van een stevige onweersbui met knetterende donder. Toch wel mooi als je onder de wol ligt.
Vanmorgen bij het opstaan regende het nog steeds en dat deed het de rest van de dag ook.
Daarom hebben we vandaag maar weer de bospaden gemeden en een andere route uitgezocht die nog eens een heel stuk korter was.
Onderweg maar weinig foto's gemaakt ivm het natte weer want vocht schijnt niet goed te zijn voor je gsm. Toch maar een filmpje gemaakt van een horde jonge koeien die aan het oefenen waren in synchroon lopen.
Als het hier veel regent komt er rook uit de bossen bij ons gebeurt dat als ze in de fik staan.
Bij het plaatsnaambordje gaf men aan dat alles boven de 3,5 ton het dorp niet in mocht. Gel5zijn wij inmiddels een paar kilo afgevallen en mochten we doorlopen. In de herberg van Mdame Passante aan de Avenue de Limousin waren wij de eerste. Later kwamen er nog twee Franstalige Belgen bij. De herberg zag er prima uit en had ook een eigen keuken met alles erop en eraan. In de koelkast was het nodige eten aanwezig dat je kon gebruiken tegen betaling. De prijzen stonden op de artikelen en waren normale winkelprijzen.
Slapen kostte 17.- euro p.p..
Deze herberg is een echte aanrader.
Toen we hier aankwamen had Coby al meteen het nodige gewassen en dat was voor het slapen gaan al weer droog.
Morgen weer vroeg op om naar ons volgend adres te gaan in Les Billanges.
Welterusten allemaal.
C en A.

1. Anouk:
    30 april 2018
    Wat 'n bikkels zijn jullie, nog geen enkele pauzedag en ook de regen trotseren jullie met gemak. Het mooie weer komt er weer aan, een troost na alle regen. Succes en vooral veel plezier!
    Groeten uit Eindhoven,
    Anouk
  2. Troet en Trees:
    30 april 2018
    Troost jullie, in Goetsenhoven hebben we ook flinke stortbuien gehad en bliksem en donder maar na regen komt zonneschijn! Veel plezier nog!