dag 34, Champlemy-La Charite sur Loire, vrijdag 20 april. 30 km.

20 april 2018 - Champlemy, Frankrijk

Hallo allemaal,
Vandaag was een pittig dagje. Veel meters maar gelukkig ook veel over bospaden.
Nog niet zo lang geleden vonden we ze minder leuk maar met deze temperaturen gaan we ze echt weer waarderen. We wisten niet dat in midden april in de schaduw lopen zo fijn kon zijn. Onderweg toch nog een bakje koffie kunnen scoren en tevens ergens in de schaduw op een bankje kunnen lunchen. Onderweg was er weer een slak die voor mijn voeten liep maar die heb ik opgepakt en aan de andere kant in de berm gezet. Dat was maar goed ook want meteen daarna kwamen in korte tijd drie auto's over de anders zo stille weg.
We waren blij toen we in Charite sur Loire waren en onze slaapplaats hadden gevonden.
Inkopen gedaan en zelf gekookt in de gemeentelijke herberg. Later kwamen daar nog drie pelgrims bij dus volle bak. Coby had ondertussen ook nog de was gedaan.
Vandaag vroeg naar bed en morgen vroeg op want het gaat morgen ook weer flink dooien.
Weltrusten.
C. en A.

1. Piet:
    20 april 2018
    Tsjee Coby, dat lopen doet echt wel iets aan je lijn, geen buikje meer te zien, hou je nog wat over?
  2. Jeanne Eikelenboom:
    20 april 2018
    In Frankrijk kun je de slakken wel eten hoor. Escargots met een sauusje. Jullie hebben wel veel gelopen vandaag. Volgens mij nen je al halfweg Frankrijk of lijkt dat maar zo.
  3. Coby en Andre van Roij:
    21 april 2018
    Soms moet je iets meer km's maken als dr bedoeling is ivm de slaapplaatsen. Vooral in de weekends met mooi weer zijn er al veel gereserveerd.
    We zitten ongeveer halfweg Frankrijk maar ik heb nog niet opgeteld hoeveel km we gelopen hebben.
    Groetjes. C. en A.