dag 30, Saint Cyr les Colons - Arcy sur Cure, maandag 16 april. 24 km.

16 april 2018 - Saint-Cyr-les-Colons, Frankrijk

Hallo allemaal,
Vanmorgen om 08.00 uur vertrokken bij Madame Rada waar we goed hebben geslapen en lekker hebben gegeten. Het was heerlijk wandelweer en de jas ging al vlug uit. Onderweg veel bloemen in de bossen en langs de weg. Lelietjes der dalen, Salomonszegel, maagdenpalm en zelfs de eerste orchideeën. Weer via de pelgrimsroute gelopen op een stukje na van 4 km. Even de doorgaande weg gevolgd omdat op de route drie colletjes waren met steile hellingen. In onze slaapplaats van vandaag sliepen we op zolder. De balken waren zo laag dat zelfs Coby moest bukken. Ons bed was een matras op de vloer maar het was wel een goed matras. In ieder geval geen last van piepende spiraalbodems.
Een Franse pelgrim slaapt ook bij ons op de kamer. Hij loopt van Zuid Frankrijk naar Mont Sant Michel in Bretange.
Vandaag een kort verhaaltje want morgen vroeg op om naar Vezelay te lopen en tevens wat overbodige spullen terug te sturen naar huis.
Welterusten.
C.en A.

1. Ied:
    17 april 2018
    Zijn jullie al ooit in Vezelay geweest? Het is een van de mooiste kerken, die ik ooit gezien heb. Ligt mooi, maar het is een hele klim naar boven, voor jullie goed te doen met zoveel ervaring. Geniet ervan.