dag 21, Pierry - Montmort-Lucy, zaterdag 7 april. 20 km.

7 april 2018 - Pierry, Frankrijk

Hallo allemaal,
Met weemoed vertrokken vanuit ons champagne verblijf. Maar eerst nog even de zelf gemaakte bagagewagen van Jaques uit Spa uitgeprobeerd. Je kunt veel meenemen op dit karretje maar de wielbasis is net iets te smal waardoor het geheel vrij snel de neiging heeft om te kantelen. Alles wat erop lag was dus goed vastgebonden. Onderweg langs een bos gelopen waar het wit zag van de anemonen.
Ook vandaag de pelgrimspaden zo veel mogelijk gemeden ivm met de slechte begaanbaarheid. Toch nog enkele km's via een goed bospad gelopen.
Op dit pad riep Coby" Wilde zwijnen ". Die lust ik altijd wel, zei ik.
Ze bedoelde eigenlijk dat er achter mijn rug wilde varkens het pad overstaken.
Ik zag nog net de laatste twee oversteken.
Vandaag was het weer prima. Zelfs bij de start was het niet koud en na een paar uur liepen we in de korte broek en t-shirt met korte mouwen. Met 23 graden was dat zeer aangenaam.
Omdat onze slaapplaats 3 km buiten de route lag konden we de eigenaar bellen en die zou ons dan ophalen. Het was echter geweldig weer en daarom hebben we niet naar die man gebeld maar hebben we zelf die 3,5 km gelopen.
Daarna hadden we nog zelfs even tijd om buiten in de tuin te zitten waar ik meteen gezelschap kreeg van de huishond.
Het eten was prima en gelijk daarna naar boven om de spullen te ordenen en het reisverhaal te schrijven. Dus welterusten allemaal.
C.en A.

1. Piet en Diny:
    7 april 2018
    Hoi jonge lui,
    Ha, eindelijk dan toch dat mooie weer
    Geniet ervan en misschien ga je nog wel eens naar regen verlangen maar nu is dit een welkom zonnetje. Jullie gaan goed. Mocht je binnenkort in Anglure overnachten dan is het bij Madame Finot goed toeven; een prachtig en lief mens. Doe ze maar de groeten van die Nederlanders van vorig jaar. Succes maar weer en blijf genieten.
  2. Coby en Andre van Roij:
    8 april 2018
    Hoi Piet,
    Madame Finot gebeld maar die is niet eerder thuis dan dinsdag ivm een begrafenis van een familielid. Zijn nog steeds in gezelschap van Jacques uit Spa. Wij hebben samen een 3 persoonskamer in Sezanne.
    Voor het slapen in Anglure kijken we naar een ander adres. Bedankt voor je advies.
    C. en A.