dag 1 Lith-Heeswijk, 18 maart 22 km.

Hallo allemaal.
Vanmorgen om 09.30 vanuit het dorp aan de Maas vertrokken in gezelschap van Vincent, Robin en Poppie. Elle en haar moeder zwaaiden ons uit. Geweldig want het dooide niet echt. Na onderweg een frisse neus gehaald te hebben bij motel Nuland een warm bakje leut gedronken. Ied was inmiddels ook van de partij en liep met het gezelschap mee naar visvijver De Slothoeve in Vinkel.Hier werden we opgewacht door de kinderen, kleinkinderen en vrienden. Geweldig dat jullie er allemaal konden zijn om ons uit te zwaaien en een goede reis te wensen. Dit warm onthaal kwam goed van pas na een koude wandeling. Toen het tijd was om afscheid te nemen drong het pas goed door dat we jullie voor een lange tijd moeten missen. Dat was toch een moeilijk moment voor ons. We hebben in Heeswijk onze 2e stempel gehaald bij de abdij. Met dit weer leek het erop dat we bezig waren met stempels verzamelen tijdens een elfstedentocht. Nadat we hadden gegeten zijn we bij het gastgezin gaan douchen en bijtijds onder de wol gegaan. Wel nog even dit verhaaltje geschreven. Morgen dag 2 naar Best.
Groetjes, C. en A.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nol van Zoest:
    Hallo CenA,
    Het was inderdaad een emotioneel afscheid en zeer koud. De tranen liepen nu echter niet over de wangen maar de ijspegels. Hopelijk is het morgen wat milder.
  2. Jeanne Eikelenboom:
    18 maart 2018
    Was vanmorgen te vroeg. 9.15. Ik dacht dat jullie al weg waren. Het was ook heel koud. succes morgen en hopelijk warmer.
  3. Groetjes Willemien:
    Succes Coby en Dre
  4. Erik en Anneliek:
    18 maart 2018
    Hallo Buurtjes, we hebben veel naar buiten gekeken vanmorgen, maar we hadden niet gedacht dat jullie met deze kou gingen vertrekken, stelletje bikkels.!!!.
    Maar een hele goeie reis en heel veel succes. Als jullie terug komen zorgen wij dat het warmer is. HAHAHAHa.
  5. Jan en Ria van Rosmalen:
    18 maart 2018
    Met de kachel aan (25 graden) wensen we jullie een warme en liefdevolle reis toe.
    Kruip vannacht lekker dicht bij elkaar, want het wordt koud!!
    Lieve groet van ons voor jullie.
  6. AAN Savelkouls:
    19 maart 2018
    Het was fijn jullie hier te mogen ontvangen aan het begin van jullie grote reis veel succes en groeten van Arnold en Anita
  7. Robert:
    Lieve Dré en Coby,
    Nogmaals heel veel succes met jullie grote reis .Denk goed aan jezelf en elkaar!
    En natuurlijk boven alles héél véél plezier.
    Oja, bij oversteken altijd, Links - rechts - links 😉
    x Robert
  8. Ineke:
    19 maart 2018
    Het was een mooi begin van een lang verhaal/reis!
    Wij zullen jullie ook heel erg missen!
    X Ineke
  9. Anouk:
    Lieve oom en tante,

Mooi om te zien dat jullie onderweg zijn. Dag 2 is in ieder geval zonniger.
    Veel plezier en geniet van de omgeving en elkaar.

Dikke knuffel, Anouk
  10. Ron & Rita:
    19 maart 2018
    C&A..Geweldig! De rugzakken niet te zwaar hoop ik, het goede weer tegemoet! Veel succes, ben benieuwd naar de verhalen en foto's!