dag 39, Chateauroux-Le Pechereau, woensdag 25 april. 32 km.

25 april 2018 - Le Pêchereau, Frankrijk

Hallo allemaal,
Vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar Le Pechereau gelopen.
We hebben een paar andere weggetjes bewandeld en zijn niet via Argenton sur Creuse gelopen want dat was toch een eind om. Het werd tenslotte toch nog 32 km en we waren pas om 18.15 uur bij ons slaapadres.
Het landschap onderweg leek veel op dat in Zuid-Limburg. Glooiend met veel wallen en heggen met eikenhout, sleedoorn en meidoorn die in bloei stond en lekker rook.
In de bossen stonden bloeiende planten die we nergens anders hadden gezien. De naam weet ik niet.
Tussen die wallen en heggen veel weilanden met daarin echte koeien. Iets wat je bij ons steeds minder ziet. Het lijken wel tafereeltjes van de schilder Paulus Potter.
In de tuin bij de mensen waar we sliepen geen "blauwe regen" maar een " Witte regen"
Nog nooit eerder gezien.
Wij wensen de Lithse bridgers morgen een fijne feestdag toe met hun 15-jarig bestaan.
Morgen gaan we weer vrolijk verder maar de afstand zal dan aanmerkelijk korter zijn als vandaag.
Welterusten en tot morgen.
C en A.

1. Jeanne Eikelenboom:
    25 april 2018
    Prachtig wat een mooie bloemen en een mooi Potterplaatje. Coby ziet er een beetje moe uit. Toch wel heel ver gelopen .......... We zullen morgen ons best doen bij het bridgefestijn. Groetjes
  2. Piet en Diny:
    26 april 2018
    Jullie een fijne wandeling morgen. Wij gaan een feestje vieren met de bridgeclub en denken natuurlijk aan jullie. Groetjes.
  3. Nol van Zoest:
    26 april 2018
    Ziet er allemaal prima uit. Niet te overmoedig worden met de afstanden. Wij gaan er morgen een mooi feestje van maken. Jammer dat jullie er niet bij zijn. Wandel ze en groeten ook van Lies.