dag 69, Larrasoana-Cizor Minor, vrijdag 25 mei. 20 km.

25 mei 2018 - Cizur Menor, Spanje

Hallo allemaal,
Vanmorgen begon de dag droog maar na enkele km's begon het te druppelen. Toch maar de poncho's aangedaan want het werd steeds donkerder terwijl het lichter moest worden.
Even later begon het stevig door te regenen en dat is op deze steile paadjes " not funny"
Naarmate we dichter bij Pamplona kwamen, zo tegen de middag, werd het droog. Pamplona is een mooie oude stad en bekend van de feesten met de loslopende stieren in de straten van de stad. Daar hadden wij nu geen last van want de enigste stieren in de stad lagen in stukjes bij de slager in de koelvitrine.
In de stad een broodje gegeten en toen doorgelopen naar onze slaapplaats in Cizur-Minor zo ongeveer 4 km verder.
Dit is een herberg van de Maltezer Orde en een prima onderkomen.
Vanaf deze plaats wordt het aanmerkelijk vlakker op een paar bultjes na. In ieder geval geen steile paden meer.
Het weer blijft hier de komende dagen redelijk onstabiel met temperaturen tussen 20 en 25 graden en dat is prima wandelweer.
De omgeving is schitterend en verrast ons elke dag weer.
Het was weer een inspannende dag en morgen weer vroeg op dus welterusten.
C en A.

1. Jan en Elise:
    25 mei 2018
    Wat is het toch leuk om elke dag weer jullie verhaal te lezen!
  2. Ron & Rita:
    En dat is het zeker!
  3. Jeanne Eikelenboom:
    25 mei 2018
    Ziet er inderdaad mooi uit. Leuke foto's . Je maakt zo van alles mee. Hopelijk blijft het weer jullie tocht positief beïnvloeden. Je hebt er toch ruim 2/3 de opzitten. Ik heb er bewondering voor. Een topprestatie. Succes morgen. Groeten uit Tarragona
  4. Troet en Trees:
    25 mei 2018
    Ha kanjers! Wat gaan jullie hard... Kunnen jullie een foto posten van de herberg vd Orde van Malta? Is het een kasteeltje? Succes verder, Buen camino!
  5. Coby en Andre van Roij:
    27 mei 2018
    Hoi Troet en Trees,
    Jammer genoeg geen foto van herberg van Maltezer Orde. Het is in ieder geval geen kasteeltje.Ziet er van buiten uit als een Spaanse schuur.Binnen is het proper en de vrijwilligster zorgt overal voor en is een lief mens. Groetjes Coby en Andre.