zondag, 1 mei 2022.

1 mei 2022 - Venlo, Nederland

Hallo allemaal,

De blessure van Coby is zodanig dat doorlopen weinig vreugde oplevert. Voor morgenvroeg een afspraak gemaakt bij de chiropractiker en als die behandeling goed aanslaat dan kunnen we deze week weer met de trein naar Pieterburen en dan van daaruit de resterende etappes van het Pieterpad van Noord naar Zuid. We zijn met de trein van Venlo naar Nijmegen gegaan en daar overgestapt  op de trein naar Oss  waar Jasper ons heeft opgehaald. Dus als alles deze week verloopt zoals we hopen dan gaan we verder met Deel 3  van onze wandeling. Eenmaal thuis hadden Jasper en Anne voor koffie en wat lekkers gezorgd. Loa, hun hond, was zo blij dat we er waren. Ze bleef maar rondjes draaien. Kennelijk wordt ze er niet dol of misselijk van. Coby en ik zijn inmiddels wel misselijk geworden. Niet van dat draaien maar zeer waarschijnlijk hebben we gisteren of vandaag een virus opgelopen. We hoorden dat er momenteel buikgriep heerst. Maar goed dat we nu thuis zijn anders hadden we vandaag onderweg regelmatig ergens achter een braamstruik gezeten. Zo zie je maar weer. Elk nadeel heeft zijn voordeel. We houden de moed erin en gaan er vanuit dat we deze week onze wandeltocht kunnen voortzetten. We houden jullie op de hoogte.

1. Anouk:
    1 mei 2022
    Hoi, veel beterschap en lekker bijkomen. Hopelijk slaat de behandeling aan.
  2. Coby en Andre van Roij:
    1 mei 2022
    Dank je wel. Bij eerdere behandelingen lukte dat ook en daar gaan we maar vanuit.
  3. Ied:
    1 mei 2022
    Wat een pech, maar nu veilig thuis. Ja met buikgriep kom je ook niet ver, als je iedere. Keer van de weg af moet. Beterschap, dat Pieterpad loopt niet weg. Gr.
  4. Coby en Andre van Roij:
    1 mei 2022
    We zitten nu bij de warme kachel en gaan straks vroeg naar bed en hopen dat het morgen beter gaat.
  5. Ron & Rita:
    1 mei 2022
    Houdt moed! Als straks de fysieke probleempjes zijn weggepoetst, ga je gewoon vanaf de koele zeehondjes naar het zonnige zuiden: dat loopt prettiger want dan wordt de temperatuur steeds aangenamer. En het landschap mooier. Tenzij je van vlak grasland houdt, maar dat denk ik niet anders waren jullie wel in Friesland rondjes gaan lopen.
  6. Coby en Andre van Roij:
    1 mei 2022
    We hadden vanaf Maastricht steeds de wind van voren en aangezien die voorlopig nog uit die hoek komt beginnen we in Pieterburen. Hebben we in ieder geval de wind mee.
  7. BETSIE GRUIJTERS:
    1 mei 2022
    Wij hebben vandaag genoten van een geslaagde familiedag het weer was ons ook goed gezind dus het was leuk .Jullie hebben deze keer wel met allerlei tegenslagen te kampen ,gelukkig geen levensbedreigende maar als het nu niet lukt dan doe n Jullie bikkels dat toch gewoon een keer over niet dan ???liefs Betsie
  8. Coby en Andre van Roij:
    1 mei 2022
    Fijn dat jullie daar genoten hebben en dat jij erbij kon zijn. Wij weten morgen iets meer en als het positief uitvalt gaan we deze week gewoon weer verder.
  9. Riet van Vier Vrije Voeten:
    Alles komt altijd goed, zeggen Ben Teunissen en Ruud Bruggeman 👣👣❤❤🥰🥰
  10. Coby en Andre van Roij:
    1 mei 2022
    Zo denken wij er ook over. Morgen weten we meer.
  11. See knoet:
    1 mei 2022
    Wat een pech ,maar heerlijk om thuis ziek te zijn!Lekker naar bedje en morgen zie je wel!
    Hopelijk beter!!
    Sterkte !
    Stoere Knakkers Jullie!!!!
    See
  12. Coby en Andre van Roij:
    1 mei 2022
    Dank je wel. We hopen morgen een keertje goed nieuws te hebben.
  13. Jan en Ria van Rosmalen:
    1 mei 2022
    Een voorspoedig herstel Coby (en Drė) zodat jullie straks weer uitgerust ( en uitgekakt 🤭) vol goede moed weer op pad kunnen. Neem je rust en dan weer verder met jullie voorgenomen route. Lieve groet van ons voor jullie 🌷🌷
  14. Coby en Andre van Roij:
    1 mei 2022
    Dank je. We nemen jullie raad ter harte en hopen op een snelle herstart.
  15. Mary Jane:
    2 mei 2022
    We hope that you will feel better soon so that you can continue your journey.
  16. Y sips:
    2 mei 2022
    DAT IS NU WAT JENOEMT DIKKE PECH.STERKTE,IK DENK AAN JULLIE GR YVONNE
  17. Jan en Elise:
    3 mei 2022
    Deze reis gaat duidelijk niet over heuvels maar over hobbels. Toch zijn jullie niet uit het veld te slaan. Hoop dat jullie snel opknappen en we weer op jullie verhalen kunnen meereizen.