dag 2 Heeswijk-Dinther naar Best. 19 maart. 23 km.

19 maart 2018 - Best, Nederland

Hallo allemaal,
Ook vandaag hebben we het weer getroffen.We hoefden geen extra water mee te nemen want het zat er dik in dat we vandaag ook geen last zouden krijgen van overmatig zweten. In het begin even de spieren los lopen en daarna ging het weer vanzelf. We waren ook goed uitgerust want we hadden van 22.00 tot 07.30 uur geslapen. In Schijndel, sommige zeggen Skijndel, was er een bruin cafe open. Zo vroeg in de morgen en dan op maandag. Dat was even boffen. Bij De Wit in Schijndel, sommige zeggen Skijndel, even de outfit die we daar gekocht hadden laten zien en toen weer verder naar Sint Oedenrode, sommige zeggen Rooi. Het was nog redelijk koud. Zo koud zelfs dat de bomen een snotneus kregen.(zie foto) Nog bij camping de Kienehoef in Sint Oedenrode, sommige zeggen Rooi, langs gweest, maar Nol en Lies waren er niet.Kennelijk zaten die op mijn verjaardag.(of nie Nol). Dan maar iets verder een bakje gedronken bij de Helden van Kien in Sint Oedenrode, sommige zeggen Rooi. Daar hebben we Jasper en Elle nog ontmoet want zij waren gisteren vergeten om een Cristoffelpenning af te geven. Even buiten Sint Oedenrode, sommige zeggen Rooi, weer een voorbeeld gezien hoe Siberisch koud het in deze omgeving was.(zie foto) Vlak voor Best, de meesten zeggen Best, voelden we alle twee dat het wel genoeg was voor vandaag. Gelukkig waren we vlakbij ons gastadres waar we na een paar koppen thee en een heet bad weer helemaal fit waren. Morgen is er weer een dag en volgt het volgende verslag.
Groetjes, C. en A.
Ps.
Wie te lang nadenkt voordat hij een stap doet, brengt zijn leven op 1 been door.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria Van Den Eijnden:
    20 maart 2018
    Hoi Coby en Andre, Leuk dat wij van jullie voetreis naar Santiago de Compostella mee mogen genieten. Wij wensen jullie heel veel wandel plezier en alle goeds toe. Grappige foto's en groetjes vanuit Heesch.
  2. Trudy Smolders:
    Dag Coby en Dre,
    Helaas had ik gemist (door omstandigheden) dat jullie nu al gingen lopen. Van de verslagen van Piet van Heesch heb ik genoten en jullie stijl bevalt me ook wel.
    Mooie foto's, oog voor detail, maar dat had ik niet anders verwacht.
    Een heel goede reis gewenst.
    Wij gaan over een paar weken naar Frankrijk. Wij volgen jullie reis en misschien zijn we wel bij jullie in de buurt. We nemen dan wel van te voren contact op, om te kijken of we iets voor jullie mee kunnen nemen, of afvoeren. Groetjes Trudy
  3. Betsy Boeijen:
    20 maart 2018
    Hallo Coby en Dré, Die ijspegels heeft ook wel iets hè, maar het wordt ongetwijfeld beter, vandaag al een lekker zonnetje. Geniet van al het mooie dat jullie onderweg zien en beleven! Goede reis en we genieten natuurlijk met jullie mee van de verslagen die we kunnen lezen. Groetjes Betsy en Theo
  4. Y sips:
    20 maart 2018
    fin mee te mogen genieten vanuit de warme stoel, dank hiervoor. veel groeten Yvonne
  5. Nol van Zoest:
    20 maart 2018
    Zat belastingpapieren in te vullen en kreeg zodoende een black out. Vandaar die verjaardag (dit voor insiders) "Frigo" daar maar volhouden.